Gamzeeeeee Gamzeeeeee Kbrnr olur hallolur inşallah en azından neye alerjisi var biliyorsun ona göre beslersin bebişini ben şimdi 3 gün bir sebze ver bekle acaba biri olucak mı diye endişelen 😔
Eylulunannesiiii Gamzeeeeee hipokort adında bir krem kullandık omzunda çıkan benek benek olanları hemen geçirdi ama bacağında kilerş malesef hala geçmedi. Doktorum 1 haftadan fazla kullanmayın dedi.
Gamzeeeeee Eylulunannesiiii bakalım şimdilik nemlendirici kullanıyoruz geçmezse tekrar doktorumuz görecek ne ilaç verecek bilemiyorum
Nuray1 Gamzeeeeee bızde de var o sorun doktor alerjiye bağlı dedi süt ürünleri ve yumurtayı kestım yuzu düzeldi gövdesinde yavaş yavaş geçiyo çocuk bı kasınısı geçmedi inş oda geçer
Gamzeeeeee Nuray1 biz daha süt ütünü tadımı yapmadık ama doktorumuz dikkat etmemiz gerektiğini söyledi
Gamzeeeeee Eylulunannesiiii ya şampuanıyla beraber kullanıyoruz şampuan konaklarına iyi geldi nemlendirici de yarın 1 hafta olucak sürünce rahatlıyor bazen tamamen azalıyor bazen çoğalıyor şimdilik %50 ama doktorumuz 15 gün devamlı kullan dedi bakalım
Gamzeeeeee Eylulunannesiiii Eylulunannesiiii doktorumuz bize yıkanmadan yarım saat önce zeytin yağı sürmemizi istedi sonra sert bir tarakla tarayın iyice durulandıktan sonra yine sert tarakla tarayın dedi ama şampuanda baya iyi geldi konaklarına azalma oldu
Eylulunannesiiii Gamzeeeeee bende öyle yapıyorum ama gene oluşuyor. Hangi şampuanı kullandınız peki bana bioderma yada Sebamet dedi ama almadım henüz
Gamzeeeeee Eylulunannesiiii bioderma hem şampuanı hem nemlendiricisi bebekler için mavi şişe biraz pahalı ama yapacak birşey yok yeter ki iyi olsunlar
aysenur_58 Gamzeeeeee benim sacimda var saç egzaması. Şampuan ketoral verdi kullandım azaldı bırakıyosun tekrar başlıyor sıfıra vurdum olmadı eşşek sütü sabunu kullandım geçmedi
Gamzeeeeee aysenur_58 bendede bar yetişkin için ben kendime konazol kullandım 3 kullanışta bitti ama benim mevsimsel sonbaharda ve kışın oluyor
aysenur_58 Gamzeeeeee benim bebegimde boynunda var dışı kızarık icinde yok ama bende alorevera jeli kullanıyorum hafifledi
Gamzeeeeee aysenur_58 konazolu dene derim eczanelerde recetesiz satılıyor bana san doktor vermişti etkili oluyor