Meyram__ merhaba kesinlikle katılıyorum önemli olan bebeğinizle aranızda ki bağ emzirenler iyi annede emzirmeyenler kötü anne mi tabiki hayır önemli olan bebeginizin sağlığı fakat size başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum .. doğum yaptım Allahım gögsüme koydular oğlumu nasıl acıyo bnde emzirmeyi ne bilim böyle bişey sandım neyse sonra hastaneden çıkarken işte yok kilo kaybetti yok sarılık olur diye beni korkuttular mama önerdiler verdim 2-3 gün sonra duşa girdim iyice sıcak su tuttum gögüslerime ve sağıma başladım ama ne sağım 1 çay kaşığı sütüm geliyo olsun dedm mamanın üzerine o sütü verdim diye diye 10 gün böyle sağarak verdim ve tabi zamanla doğru sağım yaparsanız süt artar( bununla ilgili emzirme elçisi, dilbura hanım var instagramdan bakabilirsiniz) sonra bigün oğlumun keyfi yerindeydi bi memeye koydum tak aldı.. demem o ki ben kendimide oğlumuda çok yıprattım emsin diye ama kendinize ve bebeğinize zaman verin benm problemim oğlumum çene kası sanırım zayıftı benmde gögüs ucum yoktu o büyüdü benmde sağarak gögüs ucum çıktı derken şimdi 3,5 aylık emziriyorum.. bu googleden temas derneği ücretsiz danışmanlık hizmeti veriyor bi görüşün isterseniz çünkü gögüs ucu büyük annelerin emzirme yöntemleri var diye bliyorum