14 aylık oğlumun uyku problemi artık psikolojimi bozdu çok yoruldum sürekli ağlıyorum sinirden. 😭 Erken uyusa da geç uyusa da erkenden uyanıyor ve huyu olmuş artık her gece sabaha karşı uyanıp sallatiyor kendini saatlerce gözleri kapalı ama konuşup duruyor. Gündüz tek uykuya düşürdük 1 1 buçuk saat uyuyordu acaba o yüzden mi gece çok uyaniyor yorgun olduğu için dedim ama yok. İki gündür iki uyku yaptı günde toplam 3 saat uyudu akşam da gece uykusuna biraz geç yattı 9bucuktu. Belki geç uyanır diye umutlandım ama şuan sabah 6bucukta uyandı. Tek uyku yaptığı erkenden uyuduğu zamanlar bile daha geç kalkıyor sabahları. Anlayamıyorum gerçekten çok yoruldum artık bacaklarım sallamaktan ağrıyor. 1 yaşından sonra uykuları daha düzgün olmayacak mıydı. 😭 En rahat ilk aylarmis gerçekten eskiden ne kendini sallatirdi gece çok uyansa bile emer uyurdu geri hiç dertlenmezdim. Keşke yüz kere emmeye kalksa şükrederdim böyle olmasındansa. Emse de uyumuyor artık bi türlü. Sanki çocuğu uyutmayan biseyler var öyle düşünmeye başladım beni o kadar sallasalar üç gün uyurum çünkü. Biseyler yapmak istiyorum artık ama ne. 😭 Böyle iyice yıprandım