Eslembaby-Cennetmomy Eyllull 37.5 olunca bir çay kaşığı verdim düştü bir daha çıkmadı ama bizimki 4 aydı sanırım 2.ayda çok ateş olmadı diye hatırladım şu an
Eyllull NursaOz 39.1 di 1 çay kaşığı calpol verdim 11 gibi şimdi 38 e cıkıyor tekrar calpol mu vereyim
Fatma2112 Eyllull evet canım ver bebeğe ben hastaneden getirdiğim gibi parol vermiştim şükür ateşi hiç olmamıştı
Linamommg Eyllull 39 olunca korkmuyomusunuz neden hastaneye goturmednız havale olma derecesıne gelmıs bebek merakdan soruyorum
NursaOz Eyllull günaydın canım bebek nasıl oldu eğer ateşi düşmediyse eklem yerlerine ılık bez koy ateşini bi de öyle düşürmeye çalıs
Ozdmrkbraa Linamommg başka bi aşı postuna hemşire birisi yorum yazmış aşı ateşi havaleye çevirmez kontrol Altınds tutup düşürmeniz gerekir diye
Eyllull Linamommg korktum tabi ateş ölçerim o kadar fazla ölçmüyordı yanlışlık var dedim komşumdan aldım doğrulamak için 39 çıktı hemrn ilaç verdim düştü soydum
Eyllull Linamommg ya canım valla bencede hemen gitmek gerekiyor. Bebek sonuçta vücut direnci yok calpol verdim soydum hemen düştü 38 e eğer ısrarcı bir ateş olsa götürürdüm o vakit. Sabaha karşı tekrar 38 di gittik mesela tedbir amaçlı