ilknurcelik bende dogdugundan beri veriyorim damak emzik wee aldım.. başlarda biraz tutmadi gibi ama artık tutmaya başladık bende eger karni tok altini degistirdim gazinida cikardik ve hicbir skntmiz yokken halada agliyor ise ozaman uyutmaya çalışırken veriyorum iyi oluyor bazende işlerim oluyor yemek yapmak olsun bulaşikti çamaşırdı felan ozamanlar vermesi çok iyi oluyor bayağı oyalıyor emzik tavsiye ederim vee zatende 18 aya kadar kullanılmasında bi sakınca yokmuş 18 aydan sonra bırakılması gerekiyormus emzik kullanımı..