Merhabalar 3 aylık bir kızım var doğduğundan beri hep çorapla yatıp kalktı.içine bir çorap sonra iç patikli don sonra bi çorap daha.annemler öyle giydirince başta bendede o alışkanlık kaldı malum kış aylarındayız psikolojisi ile.yanlış mı yapıyorum bilmiyorum evim gündüz 23-24 gece 21-22 derece.
Bu konuda siz neler yapıyorsunuz?
acaba ayak gelişiminimi engelliyorum diye düşünmeye başladım :/