Şöyle ki ben doğumun ilk gecesi şiddetli boyun ağrısı yaşadım sabaha kahveydi bitter çikolataydı falan yedirtti icirttiler narkozu atmam için 2.gün aniden tansiyonum düştü hastanedeki bütün doktorlar geldiler tabi kimisi psikolojik kimisi yeni doğum yaptın falan diyip eve gönderdiler eşim uzman çavuş görevde olduğu için ben başka şehire annemlerin yanına geçtim ama doğumun 2. gününden şimdiye kadar tam 83 gün geçti hiç iyilesemedim her gün tansiyonum sürekli düştü yükseldi boyun fıtığı diyen oldu duzlesme diyen oldu çenen çıkmış bile dediler röntgendi mr falan hiç bir şey çıkmadı sonra yine psikolojik dediler ama ben mahvoldum yataktan kalkamaz hale geldim çocuğuma bakana kadar akla karayı seçtim nihayet 2 gün önce çene için beni başka şehire sevkettiler burada araştırma hastanesi de vardı zoraki randevu bulup nöroloji ye de girdim anlattım her Şeyi igne batar gibi yer değiştiren bas ağrılarım var özellikle dengede kalamıyorum başım çok dönüyor kaşlarımın üst kısmında bir sıvı var da aşağı dökülecek zannediyorum bütün yaşam enerjim tükendi istahsizliğim da var lohusaliktan falan dedim ama yok bitmedi bir türlü nihayetinde şimdi araştırma hastanesinde yatışım yapıldı sıvı takviyesi yapılıyor ilaçlı mr a bakılacak inşallah iyilesirim bebegimle mahvolduk hastanelerde.. Spinal anestezi anında omurgada mi ne yırtık oluşuyormuş o da beyine narkoz kaçağı yapiyormus