Dasbaby

Mam biberon bu kuzum rossmann ve dm de kolaylikla bulabilirsin..

Yan tarafta numaralari yaziyor bunlarin..1-2-3 seklinde…eger bu yanlışsa icmek istemeyebilir..kac aylik bilmiyorum bebegin..ornegin 2 numara kullanmasi lazim ama sen 1 numara ile veriyorsun mamayi icmekte zorlandığı icin reddedebilir…mamanin ölçüsüne dikkat ediyorsun dimi.30 ml e mamanin icinden çıkan kaşıkla 1 koyuyorsun..30 ml 1 kaşık, 60 ml 2 kaşık sekilinde..