Merhabalar
Bir yaşında bir oğlum var yaklaşık bir aydır ne kahvaltı ne ara öğün nede yemek yemiyor süt içiyordu artık onunda içmemeye başladı sadece meyve ve meyveli süt içiyor. Bazen atıştırmalık abur cubur yiyor çubuk kraker kek gibi başına gelen varmı lütfen yardımcı olun 🙏🏻🤲🏻