Oykmmkrkn Vakit geç oldu ama merak ettim. Biz iki aylık olduk ara ara okuyoruz peki ya siz? Zeka kartları kullanıyor musunuz?
Yarim_Kilo_Kiyma Oykmmkrkn Fırsat olsa ilk yapmak istediğim istediğim şey okumak. Hamilelikti, yorgunluktu, uykusuzluktu derken bebişim 2 aylık bir türlü fırsat olmuyor ama çok istiyorum kitap okumak hatta kendim içinde okumak istiyorum 😔
Ay20 Oykmmkrkn 5 aylık ikizlerim var 1 haftalık filanlarda okumaya başladım kitap. Kendi kitabım onlara uygun masal kitabı himaye her şeyi okuyorum sesimi değiştiriyorum yorum yapıyorum bak annecim görüyor musun neler olmuş filan diye hoşlarına gidiyor dinliyorlar. Zeka kartlarına da öyle erken başladım alıp anlatıyorum
Oykmmkrkn Yarim_Kilo_Kiyma Canım bizde iki aylığız ara ara bende okuyorum kendi okuduğum kitabı bebeğime dinliyor dikkatli dağılana dek.
ilknur06 Oykmmkrkn zeka kartlarını aktif olarak kullanıyoruz gergin oynuyoruz.kızıma hikaye kitabı aldım uyku rutinimizin bir parçası her gün yatmadan okuyorum 3 aylığız
Gizemm1 Oykmmkrkn bizde 2 ay 13 günlüğüz 🌸 bende ara ara kitap okuyorum ve resimlerini gösterince dikkatini cekiyor kitabı bebeğime doğru çevirip okuyorum
Yenianne0606 Oykmmkrkn valla ben doğduğu hafta zeka kartlarını göstermeye başladım😄😄 kitap hergün okuyorum yanına uzanıp. Bazen hoşuna gidiyo resimlere bakıyo bazen sıkılıyo. 3 ay 10 günlük
Yenianne0606 Eyllebr trendyoldan almıştım adı bebeğimin ilk zeka kartları. Bayaa ilgisini çekiyo inceliyor. Kitap olarak iş bankası yayınlarının yine trendyolda çok güzel resimli hikaye kitapları var onlara bakabilirsiniz
Faray Oykmmkrkn zeka kartlarını kullandım, kitap ara ara okuyorum lakin her okuduğum kitabı yırttı ilgisini çekiyor onun yerine renkli yırtılmayan kartlar gösterip onları anlatmak daha iyi geliyor
Arc1993 Oykmmkrkn 3-4 aydan sonra kitap okumaya başladım. Resimlerini göstererek. 6 aylık kitap sayfası çeviyordu. 20 aylık olucaz kitap delisi. En sevdiği şey kitaplar. Bol bol okuyun kelime haznesi de geniş olur
Ef24 Oğlum 1 aylık olduğundan beri kitap okuyorum her gün yanıma yatırıp göstererek. Zeka kartlarını da her gün göstermeye çalışıyorum ya da 2-3 güne bir. 3 aylık olduk bu arada
Umayimm Doğduğundan beri müzik dinletirim ama öyle mozart zeka geliştirici falan değil normal şarkılar radyoda çalanlar 😆 2. Ayından beri de kitap okurum düşyeri abonesiyiz tavsiye ederim