Elizeliz 05ay05az20e1sra14na9di3r27 lutfen bana da biri akil versin varsa soyleyin bay bay night ise yaramiyor. Ben aetik suurumu kaybettim
Mom44 Mom091 bende şu sıralar uyuyamıyorum doktor önerisi ile mi aldınız acaba birde gece çocuk ağlayınca uyanmakta zorluk çekiyor musunuz bende almalıyım artık çünkü
Mom091 Pandicornlar bay bay olan. Henüz üçüncü gün pek faydası da olmadı ama 1 hafta sonra etkisini göstermeye başlarmış🤷🏻♀️
Mom091 Mom44 ay ben bebek için yazmıştım🤭 fakat bunu yetişkinlerde kullanıyormuş. Sersemletmiyormuş ama vücudu rahatlatıyormuş. Zaten içinde melisa ve kır papatyası yağı var sadece
Mom091 Mom44 bay bay night. Bende çok araştırdım. Tamamen bitkisel olması, ilaç olmaması içimi rahatlattı. Doktorlar da bunu önermişti bana ama ikilemde kalıp kullanmamıştım bebeğime. Artık dayanamadığım için deneyeyim bari dedim☺️
Mom44 Mom091 çok teşekkür ederim inşallah bende işe yarar en son uyku damlası kullandığımda sersemlik haliyle şişenin yarısını damlatmışım 1 hafta annem başımda uyanmamı beklemiş 😂inşallah bu sefer öyle olmaz
Mom091 Mom44 rica ederim🥰 hatta burada kullanan bir anne vardı o damladan. Hem bebeğine vermiş hem kendi içmiş. Sadece rahatlattı beni demişti. Yarın bende deneyeceğim merak ettim😁
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Elizeliz ay bacım benimki kolik değil ama agliyor uykusu var uyuyamiyor ve aç.ac oldugu hâlde emmiyor çıldırdım birsksam 2 saat aglaryani o derece
Mom091 Elizeliz işe yaradığını söyleyende çok var. Deneyeceğim bakalım inşallah benim kızımda da işe yarar☺️