Hiramoms29 Merhaba hanımlar 3 aylık bebeğime doğumdan beri aptamil kullanıyorum ancak son zamanlarda çok severek yemiyor hatta zorlayarak yediriyorum tadını beğenmiyor heralde, hipp yada sma düşünüyorum hangisini önerirsiniz kalite olarak,
Emireeek Hiramoms29 ben dogduğunda aptamil kullandım çok gaz yaptı sonra golden goat kullanmaya basladım bir kaç hafta iyiydi sonra aşırı kabızlık yaptı sma ya geçtim tadını sevmedi şimdi bebelac gold kullanıyorum prof doktor tavsiyesiyle ve severek içiyor
Deletedmom5284 Hiramoms29 hipp çok güzel kaka yaptırıyor diye çok seviyorum kabızlık sorunumuz olmadı hiç ama kalite olarak SMA
gizemito Hiramoms29 Benim oğlumda 3 aylık, bizde aptamil prosyneo kullanıyoruz doğduğundan beri. Yani bizimki şu an çok aç olduğunda saldırıyor biberona. Onun dışında çok istekli yemiyor. Tam 12. Hafta atağındayız ona bağlıyorum ben ve bir de biberonla çok oynuyor elleriyle sürekli tutmak istiyor, oyun yapıyor sanırım. Geçici bir şey olduğunu düşünüyorum ben belki sizinde öyledir diye yazmak istedim 🙂 Ama bende mama değişikliğine gidersem şayet hipp i denemeyi düşünüyorum.
Linamommg Emireeek bebelag gold mu bebelag gold nutrıcaremı kulanıyosun canım arasındakı farkı bılıyomusun goldla nurtrocareın
Serpl Ben hıp kullanıyorum gayet doyurucu ama en pahalısı o 2 haftada bir zam geliyor şaka gibi şu an 90 TL olmuş
miniminnosannesi Serpl bugün hipp combiotik aldım 98 liraydı 🙈😃 daha ne kadar zamlanacak bakalım merakla bekliyorum🙈
Hiramoms29 gizemito aynen o şekildeyiz bizde 🤦🏻♀️ sabahları sadece aç olduğunda güzel yiyo, gün içersinde zorluyorum aslında kabızlık ve aşırı gaz sorunu olmadı şimdiye kadar o yüzden diğer mamalarda kararsızım, ama bu şekildede yemediği için zayıflar diye korkuyorum .hipp mama şikayet var da baktığım zaman içerisinden birşeyler çıkıyo diye çok yorum var çok şaşırdım 😵🙁
gizemito Hiramoms29 Bence kilosu iyiyse yeme aralıkları geniş olabilir sıkıntı olacağını düşünmüyorum zaten çok aç olduklarında asla reddetme olmuyor mecbur içiyorlar 🤭 Benim doktorum 8 saate kadar aç kalabilir demişti. Kaç cc içiyor acaba bir öğünde? Mesela onu bölüp bölüp vermeyi deneyin. Biz bir önceki atak da baya iştahsızlık yaşadık aşılarda denk gelmişti tam. Az az sık sık vermeye çalıştık öyle düzene girdi. Açıkcası kabızlık gaz şikayeti kusma yapmıyorsa kilo alımıda iyiyse bir süre daha bekleyin derim şahsi kanaatim o yönde olur mama değiştirmek için.
Uveecim Başından beri hipp kullanıyoruz. Çok memnunuz ne gaz ne kabızlık sorunu yaşamadık tadı da çok güzel. Ama fiyatları her geçen gün artıyor bütçenizi de hesaba katarak karar vermenizi tavsiye ederim. Şuan 6aylık 400gramlık bir paket 5-6 günde bitiyor. 800gramı 170tl.
Hiramoms29 Uveecim hipp için şikayet var yorumlarını okuduğumda çok fazla kişi içersinden siyah küçük şeyler çıktığını yazmış bu beni çok tedirgin etti açıkçası sizde böyle bişey yaşadınızmı hiç , çok fazla yorum var bu şekilde 🤔
Nlyckmk Hiramoms29 merhaba benim bebegim 1yaşında 2.ayından itibaren sma kullanıyo bir ara aptamil denedik 1ay kadar ama geri tekrar sma aldık hiçbir zaman kabızlık yapmadı kokusu vs smayı daha çok sevdi kısaca sma da sorun yaşamadık.
Zeynepink Hiramoms29 oğlum doğduğu zaman aptamil verdim ama yememeye başladı be çok ıkındırıyordu hip aldım ve şuan bayılarak içiyor
Uveecim Hiramoms29 hayır aylardır kullanıyoruz hiç yaşamadım. Ama asla alıp stok yapmıyoruz bittikçe alıyoruz çünkü evde sıcak oluyor ortam o yüzden bozulabilir diye düşünüyorum. Ve hep e bebekten alıyoruz serin oluyor mamaların fln olduğu kat. Bende okudum o şikayetleri her açtığım kutuda yine de bi göz gezdiriyorum açıkçası. Belki de skt bitmesine yakın ürünler olabilir o mamalar bilemedim
2bebelianne__ Hiramoms29 sma optipro kullanıyoruz tok tutuyor hemde çok güzel kilo aldırdı gazda yapmadı kesinlikle tavsiye ederim
Dilekdmrc Hiramoms29 ben doğumdan beri doktor tavsiyesiyle mama takviyesi yapıyorum doktorum hipp 1 combiotic i önerdi çok memnunum tavsiye ederim