Keklikarya yanlıs anlamayın ama memeyi sadece gıda olarak görmemeliyiz. 18-24 ay civarı yenidogandan daha sık emmek isterler, duyguları korkuları yavastan ögrenirler ve duyguları regüle etmek için emmek en dogal hakları. Yemek yememesine gelince gerçekten geçiyor bu durum. Zaten iştahsız emen bebek emmeyi kesince daha beter oluyor tüm arkadaslarımdan duyduklarım. Lütfen sabredin , 26 aylık hala emziriyorum, dişleri de tamamlanmadı oglumun ama her geçen gün emzirme aralıgım acılıyor. Yemek yine yemiyor mesela 😄bunları naçizane düşünün derim.