Mtl72 Oğlum 14 aylık. Yürüyor. 12-13 aylıkta başladı yürümeye. Vallahi ben rahat etmedim😀Çünkü çok hareketli, bütün çekmece ve dolapları boşaltıyor. Sürekli arkasındayım. O dağıtıyor ben topluyorum. Eh güvenliği için dikkatli de olmalıyım. Yani baya hareketli ve zor artık günlerimiz..