ZeynepTlc Taruz bizimkide 5 aylık olmak üzere ama hiçbiyere gitmiyor hatta yattıgı için kızıyor agır geliyor herhalde totosu🤗
OncedenGurme Taruz saat 00:00′ı geçti tam 5 aylık oldu bebeğim. Korkudan dönmüyor. Ama sırt üstü sinir tanımıyor benimki de 🙄 yüzüstü de ittiriyor kendisini, kafa üstü kalana kadar gidiyor. Kısa süreli oturuyor filan. Konu dönmeye gelince battaniye, yorgan ne varsa iki eliyle sıkı sıkı tutup bırakmıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Taruz InancDemir20 valla gidebildigi yere kadar gidiyor kendini ayaklari ile ittirerek 😂 gecenim bu saatinde suan o sekilde yerde gidiyor 😂
Sedanur34 Taruz benim oğlumda öyle sırtıyla gidiyo ittiriyor ayaklarıyla dönüyor felan😅 emekleme kaç ayda oluyordu kızlar ??
Taruz OncedenGurme benimkide yarin tam 5 aylik dönmeyi deniyor ama tam beceremiyor fena nu bebisler☺️😂
Serpil51 OncedenGurme 9 Ağustos bebişlerimiz🤩 Kafasının altına küçük yastık koyuyorum yer değiştirmiş yastığı eline almış yüzüne kapatmış tepiniyor çok komik oluyor
OncedenGurme Taruz anca yana dönüyor. Ben tutup döndüreyim diyorum koluyla öyle bi çırpınıyor ki engel oluyor. Vardır bi bildiği dedim bıraktım
Durusmom35 Yere battaniye serip yere yatırın. Etrafına da ilgisini çekecek oyuncaklar , plastik tabak , kumanda vs tarzı şey koyun. Ona ulaşmak için çaba gösterir ve yavaştan dönmeleri başlar . Mutlaka yerde olsun , alanı geniş olsun :)
Pelin55 Taruz 5 ay 2 günlük oglum 4 ayun basinda donmeye basladi 4.5 aykikta tam tur dönmeye basladi 4. ayin sonunda yuvarlanarak gidiyor benimkide🙂
Serpil51 OncedenGurme İsmi ne bizimkinin ismi Nehir ,birbirlerini tanımayan kankalar 😂😂 ben aynı haftada doğan bebek görünce instagram da falan nehirin kankası diye ona da izletiyorum gülüyor
OncedenGurme Serpil51 Birce 😊 3 gün arayla doğan, yakın oturduğumuz arkadaşlar bulduk biz. Hastalık bitince görüşeceğiz 😊
Serpil51 OncedenGurme ne güzel sizin adınıza sevindim benim öyle imkanlarım yok maalesef ama bi uygulamaya yazayım belki bulurum 😂
OncedenGurme Serpil51 nerede yaşıyorsunuz ki? Ben Beylikdüzündeyim. Beylikdüzü anneleri diye post açtım, doluştu herkes 😊😊