Şuan elim ayağım titreyerek buraya yazıyorum o kadar korktum ki. Kizim besiginde uyuyodu birden çığlık atarak ağlayarak uyandı kucağıma aldım meme verdim su verdim sakinleşmedi salona götürdük ışığı yaktık tv falan açtık bir sürü şey yaptık sakinleştirmek için ama hickirarak agliyodu zar zor susturabildik. Sizce neden olmuş olabilir 8 aylik . Gece lambasını iki üç gecedir biraz kisiyordum karanlık oluyodu mutfaktan gelen ışık vuruyordu sadece . Acaba karanlıktan mi korktu yoksa rüya filan mi bisey mi gördü acaba ??? Lambayı niye iyi ayarlamadim ya karanlıktan korktuysa diye kendime kızıyorum. Şimdi uyuttum uyudu tekrar. Napmam lazım kızlar neden olmuş olabilir çok korktum