Benim kızımda 2 aylık. Meme+mama gidiyorum başından beri. Ama günde en fazla 4 kere ve 60 cc veriyorum mamayı. Böylelikle sütüm de çoğaldı. Sürekli beni emiyor çünkü. Bugün aşımız vardı. Sağlık ocağındaki ebe. Yavaş yavaş o mamayıda bırak. Hiç durmazsa kaşıkla ver dedi. Günlük 5-6 kere çişli bez alıyorum altından bu doyduğu anlamına geliyormuş. Bakalım birde böyle deneyeceğim. Ama 120 cc çok geldi bana