İyi geceler hepinize . Kızım tam 7 aylık yanağının alt kısmında bir hafta önce bir kırmızılık belirdi ben eşim öptüğü için sakalların tahriş ettiğini düşündüm öpmeyi kestik günler geçti biraz daha büyüdü şimdi daha net görüyorum ki kuru gergin bir kızarıklık oluştu hemen fotoğrafını çekip doktorumuza gönderdim bir çeşit egzama olduğunu söyledi bu hafta muayene olmaya gidicez. Aranızda bu durumu yaşayan var mı 😞 Kremlerle geçebilecek bir durum mu? Yoksa hep yavrumda kalıcak mı canı acıyordur diye düşünmeden duramıyorum 🥺 Çoğalır diye korkuyorum..