1prensAnnesii Ayediengi atılan dikisin sisligidir o bende de olmuştu hatta ben etim pörtlemiş sandım doktora gittim ama normal bi durum zamanla düzeliyor 🤭
Alvin0 O dikisın sisligi iyilesmisdir benim 1.5 ay oldu daha minik minik duruyor ama iyilestim icte bi sıkıntı yok