Bende doğum yapalı 5 ay oldu 57yle hamile kaldım 72yle doğuma girdim sezaryen emziriyorum şuan 58im diyet yapamıyorum ama abur cuburum yok tatlı çekerse canım irmik helvası yapıyorum ve de çook su içiyorum ekmek yemiyorum tek tük suyun çok faydası var hem süte hemde gerek kiloları atmaya vücuttan😅 hep doğum yapanlara tatlı yetim aütünüz olur yalan ben sadece su içiyorum boolca sütüm geliyor temel gıdası şu zaten çok yüklenmeyin tatlılara vs vs