sevimli61 Selam anneler Bebeğim 38 günlük Mama ve sütümü sağıp veriyorum . 2 gündür oğlum kaka yapmıyor .. Mama ile beslenen bebeklerde kaç güne kadar kaka yapmama durumu normal ?
Kubracosaar sevimli61 Benim de bebeğim hem anne sütü hem mama alıyo Pazartesi’den beri aynı sorun bizde de var napıcağımı bilmiyorum bugün de yapmazsa 5 gün olucak 😔
elifiii sevimli61 mama ile beslenmede 3-4 gündür sınır. mamanın suyunu doğru koyuyor musunuz genelde doktorlar bu konuda uyarıyorlar. sabah akşam mamaya 1 çy kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz. gaz masajı da yaparsanız işe yarayabilir
Kubracosaar Benim de bebeğim hem anne sütü hem mama alıyo Pazartesi’den beri aynı sorun bizde de var napıcağımı bilmiyorum bugün de yapmazsa 5 gün olucak 😔
gozdegul34 Gulsahgok Kubracosaar bize doktorumuz dort gunu gecerse mutlaka gelin dedi doktora basvurmalisiniz
Gulsahgok Bende aynı sorunu yaşıyorum 3 gündür kilo kaybından dolayı kızım 1 haftalıkken aptamil 1 mamaya başladık şuan 28 günlük gaz yapıyor fakat kaka yapamıyor kriz gelir gibi ağlamaya başlıyor birden ne yapacagimi şaşırdım
Kubracosaar Gulsahgok ben de aptamil comformil kullanıyorum ama sonuç gene aynı ıkınma gaz var kaka yok 💩😔😪
gozdegul34 merhaba bizde de kabizlik sorunu vardi bebegim henuz 15 günlük mamasın bir kasik zeytinyagi atip icerebilirsiniz hizde ise yaradı
Kubracosaar gozdegul34 fitil verip yapmasını sağladım fakat bundan sonra verdiğim mamaya zeytinyağı koyup deniycem inşallah bizde de işe yarar
sevimli61 elifiii evet doğru koyuyorum neyse ki yaptı 1.5 gün üstüne çok şükür kıvamı da yumuşak kabız da değil