İyi geceler kizlar.
2 aylık bebeğim var. Son iki üç gündür emzirdikten sonra neredeyse tüm emdigini çıkartıyor. Bir emmeden sonra rahat üç dört kere kusuyor. Emerken ağliyor bazen kaldırıyorum gazını çıkarmaya çalışıyorum kusunca rahatliyor. Acaba sorun nedir ya da normal midir bu durum başına gelen var mı?