Oğluşum 4 ay 21 günlük ama şu 1 haftada çektiğim ıZdırabı anlatamam. Huysuzluk, meme reddi, 1 saat sallıyorum 10 dakika uyuyo, hep kucak istiyor, ağlıyor çok huysuz, ne gece ne gündüz adam gibi uyku yok. Böyle olan varmı yaa 🤷🏻♀️ ne zaman düzelir bu. 4 ay atağıda yeni bitti aslında ama anlayamadım gitti gazı da yok yani bilemedim ne yapacağımı şaşırdım artık