Merhaba hanımlar 🥰 2 aylık bebeğim küçükken emerken uyuyup kalıyordu yatağına yaptırıyordum. Büyüdükçe uykuya dalamamaya başladı. Karnı açken yine bazen emerken uyuyor ama tokken haliyle emmek istemiyor ve uykusu da gelince epey ağlıyor. Birkaç haftadır kucakta gezdire gezdire uyutuyoruz ama hem uykuya dalma süresi uzadı hem de çok ağırlaştığı için bizim kollar beller dayanmamaya başladı. 🙄 Sizler nasıl uyutuyorsunuz bebişleri? 😕