kızlar cok korktgum basıma geldi bugün oğlum yataktan düstü 12bucuk gbiydi öğlen doktorunu aradm 2saat uyutma gözlemle kusma vs olursa götür yoksa götürme dedi ama ben paniklemiştim soramadım benim bebeğim normalde kusan bi bebek 7ay 22günlüğüz buarada kızlar bu saate kadr hiç kusmadı cok sükür hiçbir belirti olmadı ama daha yeni böyle normalde de kustgu gibi kustu yemek yedirmistim akşam bu kusma belirti degil demi😔