Kızlar merhaba 2.ayın sonu gibi kızımı doktora götürdüm herşeyi gayet iyiydi sadece hergün kakasını yapan kızım yapmamaya başladı ve bu durum onun ağlamasına sebep oldu tabiki 3 4 gün çok huysuzdu doktorumuz gittiğimizde özel aşıları için gün vermişti o zaman geldiğiniZde çocuğu tartarız bakalım anne sütünün besleyiciliği varmı diye bakarız demişti aşı için gittiğimizde kızım kilo kaybına uğramış 100 gram kilo kaybetmiş ve doktorumuz mama takviyesi verdi kilo kaybı olduğu için günde 3-4 kez dedi ben 3 kez verdim 120 ml ve 10 gün sonra tekrar tartı kontrolü yapalım dedi bugün tekrar gittiğimizde kızım 10 günde hem emmesine rağmen hem mama yemesine rağmen 150 gram almış doktor çok az dedi ayda 450 gram yapar en az 600 gram almak lazım dedi bide bu arada pek fazla emmekte istemiyor kendini geriye atıyor çok ağlıyor napmalıyım sizce ??