PoyRi İyi akşamlar arkadaşlar eşim bilmeden 18+ emzik almış oğlum da 5 aylık şuan elimde olmadığı için açmak zorunda kaldım oğlumda tuttu emziği damak yapısında sıkıntı olur mu yarın aldırsam mı emzik tekrar ?
iyikianneyim61 PoyRi cok büyük ve bebeğiniz 5 aylik bence ayina gore alin kullanin derim daha onun agzi küçücük🙄
Senemmm11 PoyRi tabikide sıkıntı olur. Ne kadar süre onu kullanmayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama şuanda heryeri gibi damakları da oyun hamuru gibi yani uzun süre kullanmayın sonuçta 18+ diyorsunuz 6-18 olsa hadi neyse de onun ucu çok büyüktür sizin bebişe göre bir emzik değil. Oğlum 6 ay 13 günlük 6-18 ay emzik aldım tutmuyor büyük geldiği için hala 0-6 ay kullanıyoruz. Siz bir an önce 0-6 ay alın emziğini