FrenchPress Yesillimon zayıf bile mi? 7 aylık bebek 12 kilo normal mi sanıyorsun kadına zayıf diyorsun.
mnnakanne Efendikadin2 4 aylıkken 8 bucuk kiloyduk sizin kilonuzda cok degil etrafa bakma doktor iyi diyosa iyidircanım🥰🙏
Rzgr 5253 valla hic alakasi yok. 5dk. Oturmuyor. 22 aylik oldu ne kilo var bisey. Simdide kilo almiyor diye doktora goturuyorum. Kollari bacaklari bogum bogumdu. Yanaklari sarkiyordu oglumun. Yurumeye baslayica eridi cocuk.
Smyrnaasimrani Rzgr nazar değil böyle olur zaten benim de 9 aylıkken 10 kiloydu kızım şimdi 16 aylık 11 kilo göbüşü bile var boyu olmasına rağmen. Çok normal geliyor bu ayarda gitmesini istiyorum ben de
Arivizviz Efendikadin2 benim ki 6 ay 17 günlük 9.300 kilosu doktoru maşallah iyi dedi. Hemşire de güzel dedi. Sütünüz yaramış dedi. Siz mama mı süt ile mi 6 ay bitirdiniz?
Yesillimon Ogullarinaasikanne Tabiki şaka yapiyorum cnm 7 aylik bebek için 10 kilo fazla mı yaa off falan diye sormuş tabiki bi fazlaligi var bunu biraz arastirsa anlayacak arkadas ama etrafinda kilosu fazla diyenler yetmemiş buraya sorma gereği duymuş bu tarz postlar bazen nispet yapiliyormus gibi oluyor..
UraSsmom Efendikadin2 7 aylıkken 9300 Dü oğlum 74 cm idi. Doktorumuz biraz toplu Bi bebek ama sadece anne sütü aldığı için sıkıntı görmüyorum demişti. Sizin doktorunuz ne diyo bu duruma ve anne sütü mü alıyo sadece
Rzgr Mom987 dogru persentil tablosuna gore normal. Bugunde ablam geldi cok zayiflamis dedi. Kuculmus sanki dedi. Cok uzuluyorum. Yine doktora goturmek istiyorum. Cok taktim bu dduruma.
Mkelebek Efendikadin2 doktorumuz bize anne sutunun diyeti olmaz demisti. Sizde sadece anne sutu veriyorsaniz sikinti yapmayin. Ama mama veriyosaniz doktorunuza sorun
HSena Ablamın oğlu 5 aylıkken 10 kiloydu sadece anne sütüyle besleniyordu sağlık ocağında hemşire anne sütüye beslendiği için bişey diyemeyiz ama sen 7-8 aylık de falan demişti
gozdesh Efendikadin2 benim bebeğim 3 ay 9 günlük 7 kilo. Sadece anne sütüyle besleniyo. Sen meme mi mama mı veriyosun? çünkü sadece emerek 10 kiloysa normal diyebiliyolar ama mamayla besleniyosa fazla diyebiliyolar
Emineyilmazz Yesillimon kız zayıf derken ciddi miydin benimki 13,5 aylık 8500 de şükredin yani buna da zayıf demek… ne bileyim günah