Bizim doktorumuz hiç bir test yapmadan laktoz sindirimi yapamıyor dedi reletac damla verdi aldık kullandık bir hafta boyunca bebeğim hiç susmadan uyumadan ağladı göbeği iki kere kanadı gaz damşasıda kullandık ayrıca neyse bi hafta sonra tekrar götürdüm anlattım ilaçın işe yaramadığını falan mama yazdı laktozsuz özel tıbbı gıda diye sütten kestik 3 ay verme desi 3 ay sonra yavaş yavaş emzir süt kesilirse dolabına kesilmeden biriktir onu içir dedi şimdi sütüm kesildi kesilecek ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz bu arada 4 cocuk annesiyim ve başıma 4 . Çocukta gaz sancısı geldi