Baslann Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu Elime uzun bir ip geliyor korkudan doktoru arayamıyorum çağırır muayene eder diye acaba dikişlerim mi açıldı yoksa böyle mi dökülüyor bilgisi olan yazabilir mi 🥺
Neslihan955 Baslann canım dikiş 14 günde düşmez benimki 40 günü geşmişti çok kanka vs varmı bi görün istersen ama öyle dikiş durduk yerede açılmaz ama
Urasseyma3 Baslann canim suan benim de dikislerim var benim de dikis ipleri elime degiyordu bende korktum acilmis mi diye ama bir sorun olmadi zaten 15 gunden sonra dikisler yavas yavas aciliyor 26 gunum ve dikisleriin birkaci curuyup dustu
Baslann Neslihan955 hayır kanamam yok akıntım var sadece aslında öyle ağır işte yapmadım evde çocukla ilgileniyorum sadece 🥺
Sare_03 Canım bende normal dogum yaptım kolay kolay acılmaz ama sen yınede bır doktoruna danış derım sonra sıkıntı olmasın
Neslihan955 Baslann kanama yoksa açıldığını sanmıyorum açılsa kanaman olurdu normal bence benimde elime gelirdi dikişlerim