Merhaba sevgili anneler kızım 6ay 6 günlük 6kilo ek gıdaya geçtik reflü mamasi başladık Bebelac gold ar ama içmek istemiyor gece iki defa uykuda veriyorum oda maksimum toplamda 150ml anne sütü alıyor ama bu ay yine sadece 300grm almış ne yapacağım bilemiyorum bebeğime kilo aldırmıyorum biliyorum kilolu bebek demek sağlıklı Bebek değil farkındayım ama çevrenin ayy çok zayıf kalmış demesi tartıda her defasında hayal kırıklığı yaşamaktan bebeğime baktıkça küçücük zayıf kaldığını görmekten o kadar çok yoruldum ki gerçekten artık çok kötü oluyorum elimde degil bebeğime kilo aldıracak tarif varsa paylaşır mısınız