ArtHistory Merhaba sevgili anneler, otomatik sallanan salıncak kullanan var mı? Şuan e-bebek te indirim var baby plus marka almayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşların fikirlerini almak istiyorum.
Duygu444 ArtHistory anakucağı diyorsanız ben joienin sansa modelini kullanıyorum oğlum 22 günlük daha faydasını göremedik büyüdükçe görürüz belki birde yorumlarda gaz çıkarıyor fln yazmışlar onunda etkisini göremedik biz 😇
Ozteber ArtHistory ilk kızıma almıştım o çok çok severek kullandı yani doğduğunda bı koydum ayakta pek sallamama gerek kalmamıştı şuan ikinci bebeğine de kullanıyorum gayet oda sevdi baby plus wind benmki
Naz_N ArtHistory Joie Serina kullandık, hep kurtarıcıydı. Bahsettiğiniz modeli bilmiyorum ama otomatik salıncak nimet👌
OncedenGurme Duygu444 5 aylık oldu bebeğim. Uykuya direndiği geceler hâlâ yatırıyoruz 🙈 sallanma etkisiyle gaz çıkardığı da oluyor. Bi de gündüz üst tarafı mutfakta hep benimle. Bayaa hakkını verdik makinenin 😊
Duygu444 OncedenGurme inşallah bizde büyüdükçe memnun kalırız ama gaz konusunda sıkıntılıyız çıkmıyor damlaya başladık artık 😌
ArtHistory [url=https://hizliresim.com/KAH7sD][img]https://i.hizliresim.com/KAH7sD.jpg[/img][/url] Umarım yapabilmişimdir ilk defa resim paylaşmayı denedim.
gozdesh ArtHistory bana hediye gelmişti sallamam alışır falan diyodum da baya hayat kurtarıcı. Sallanmaya alışır diye korkuyodum hiç de alışmadı. Biz yemek yerken de onu da masaya koyuyoruz salıncakla hatta. Orda yatıp kalkıyo. Kakasını hep o salıncakta yapar ne hikmetse 😬
Prensannesii1 ArtHistory ben kullanıyorum cnm gayet memnunun elim ayağım oldu resmen işim olduğu zaman bırakıyorum içine ben işimi halledene kadar yardımcı oluyor gaz çıkarmasına da yardım ediyo
Ozteber Deletedmom9 kiloya bağlı 15 kg kadar kullanılıyor diye biliyorum kızım 10 aylık 10 kilo hala kyllaniyo😊
ArtHistory Herkese teşekkürler arkadaşlar, kullanan arkadaşlarım 7 yada 8. Aydan sonra kullanamadık diyince ben de salıncaklı ve mama sandalyesi olarak da kullanılanlara bakmaya karar verdim.