Defnemm22 önce yatağını dolabını sipariş verdim karyola geldi ama iç yatağı yoktu idareten yorgan battaniye serdim içine yatak gibi olsun oyun oynamasın diye. 2 hafta Gündüzleri orada yatırdım. Gece yatırmadım uzun uyuduğu için bir yerleri ağrır diye. Ama yatak olsaydıda 1 hafta falan sadece gündüz uyuturdum. Ki uyandığında odaya aşina olsun diye. Bugünde içinin yatağı geldi eşim uyuttu bende odasındaki yatağına koydum. Ayağımızda sallıyoruz hala bakalım nasıl olacak. Saat 1.30 oldu ben hala uyuyamıyorum 😂