A_y_can34 Napicam nasıl düzelecek bu gece uykusu gündüz hiç bir sorun yok uyuyor akşam en son uykusundan sonra kaç dk uyumuş olursa olsun 12ye kadar uyumuyo asla dalıp dalıp uyaniyo napicam bu nasıl düzelecek küçücük bebek uykuya ihtiyacı var uyumuyor :(
dln97 A_y_can34 canım bizde 4 aylığız gündüz uykusu hiç yok 10 dk maksimum gece 12 ye kadar uyumaz 12 oldu mu gider direk 2 aylıkkenden beri bu böyle malesef
EsraZenbil A_y_can34 benim bebeğim de 4 ay 29 günlük şu anda ayaktayız 😊 gündüz sürekli uykusu oluyor 2 3 saatte bir uykuya dalıyor. Gece sürekli uyanıyor bir tam olarak dalıp uyuyamıyorum en fazla 1 saatte bir ayaktayız ya emziriyorum yada ayakta kalkıp pışpışlayarak uyutup yerine koyuyoruz başka türlü olmuyor maalesef. Geceleri neredeyse artık hiç uyumuyorum yani.
Timurcan A_y_can34 benimki de 12 den önce uyumuyor valla Allah’tan sabah geç uyanıyor bide gündüz uykusu düzenli ama çok geç uyuyor bduzene de sokamadim erken uyursa hemen uyanıyor 12 yi bekliyor
A_y_can34 Srhnzlcn ya adet oluyorum ben kırkından sonra hemen başladı acaba sütüm mu az geliyor mama falan da almiyo ki tukuruyo versem de uyusa uzun uzun keşke
A_y_can34 EsraZenbil 12 çeyrekte uyudu şimdi yine uyandı 🤦🏻♀️ bir haftadır bişey oldu çocuğa en geç 8de geçerdi gece uykusuna
Serpil51 A_y_can34 şükredin 12 geç sayılmaz biz sabah sekizde uyuyoz şimdi uyudu Ayağımda sallıyorum bıraksam anında uyanacak zaten birazdan uyanır ve bidaha asla uyumaz
Srhnzlcn A_y_can34 adetliyken süt azalıyo braz ama stünüze güvenin her annenin bebegne kadar stü vardır ve yarar🥰
Alya26 A_y_can34 sabah en gec 8 de güne başlatmak gerekiyor çocukları ama maalesef ben de beceremiyorum 😂
A_y_can34 Alya26 ayy nerde 8 ya 🤣 yataktan 12 de çıkıyoruz ama 9da bi uyanıyoruz yatakta geçiriyorum o vakitleri sonra uyutuyorum 10-11 kaçta uyursa ben de geri yatıyorum zaten bir saat uyuyor maksimum öyle kalkıyoruz bunu ilk uykusu sayıyorum sonra 1-2 gibi bu daha yatırıyorum bir saat falan da öyle uyuyor ondan sonra işler karışıyor zaten
1yaramazannesi A_y_can34 benimki de aynıydı canım 3 4 saat saklıyordum ayağımda hero baby nin gece maması var ondan aldım mamasının ıçine 3 kaşık mama 3 kaşık ondan koydum tok tutuyor gece 12 den önce uymuş oluyor en geç 11 uyuduktan sonra saat 1 de uyku arası tekrar mama veriyorum ve saat 7 ye kadar uyuyor bizde ayak dönemindeydik bi türlü uyumuyoruz ben buna başladıktan sonra baya düzeldi tavsiye ederim 4+ Ay yazıyor kutuda
A_y_can34 1yaramazannesi mama almıyor ki ya yani biberon falan hiç tutmadı benim sütümü bile kaşıkla zor içiyordu… peki sadece bunu zorla kaşıkla vs versem olur mu tek veriliyor mu bu gece maması ya bi De süt alerjisi var uff gerçekten kafayı yiycem çok az kaldı 🤦🏻♀️
Alya26 A_y_can34 biz de aynı durumdaydık o donemlerde aynı sizin gibi yapıyordum 😂 bence yavaştan öne çekin uyku saatini çünkü ek gıdası kahvaltısı derken isler karışıyor 😂
1yaramazannesi A_y_can34 ha süt alerjisi varsa olmayabilir canım benim kullandığım sütlü muzlu pirinçli belki içinde süt olmayan vardur bir araştırın zaten kaşık maması aslında ben mamasına katıyorum kaşıkla da yetirebilirsiniz içinde muz olduğu için tok tutuyor
A_y_can34 Alya26 8de yatıyordu bu çocuk ya 🤦🏻♀️ bi anda 11-12 nedir yani noldu bir şey mi oldu anlamıyorum bi De 4. Ayın son haftasında noluyoruz şimdi
Merve-250713 A_y_can34 benim oğlumda 3 buçuk aylık oda 12 den önce uyumuyor. Gündüz güzelce uyuyor ama gecee olunca yok. Kendi ne zaman isterse ozman uyuyor ne yapacağız bilemedik. Böyle devam ediyor bakalım. Aslında ben 11den önce uyuyup büyüme hormonu salgılansın istiyorum ama. Maalesef pek mümkün olmuyor
A_y_can34 Merve-250713 ya aynen büyüme hormonunu gece salgilaniuor bizimki gülücükler saciyo etrafa uyuycagina
A_y_can34 1yaramazannesi ek gıda için izin verirse bu ay doktor kendim muz yulaf falan yapıp veririm belki badem sütü veya suyla falan… Ay gerçekten tükendim.. uyuyamıyorum şuan geri uyudu ben uyuyamıyorum
Mrv2l A_y_can34 benimde 4.5 aylık ikizlerim var gece 2 den önce uyumuyorlardı tek baktığım için yorgunluktan canım çıkıyodu doktor tavsiyesiyle baybay night damlasını kullanmaya başladık tamamen bitkisel çok şükür düzene girdi 9-10 gibi uyuyorlar 8-9 gibi uyanıyorlar tavsiye ederim 😉
A_y_can34 Mrv2l ay gerçekten mi doktorumuza sorayım bir bende. Zaten reglim bitsin hala düzelmezse artık ya uyku eğitimi alırım dedim ya da bırakırım bu şekilde devam etsin.. sütüm mu yetmiyor adetliyken biraz azalıyor gibi geliyor anlamadım ondan mı uyumuyor
Merve-eee Mrv2l Gece arada uyanmiyorlar mi acaba, bir de neyle besleniyorlar? Ben mama meme. Ana gece sadece bi memeyi joklamk icin uyaniyor sanki …