Fatmanur22 hastane referans araligi yazsa aslinda daha iyi olurmus cunku laboratuardan lab.a degisiyor . ben kendi hastanemin dgerleine gore baktim hgb normal. ferritin demir depolarida normal ama daha dolu olabilirdi demir depolari.hgbde ferritinde alt sinira yakin. iga ve notrofiller bagisikligi gosteriyor notrofiller alt sinirda kalmis daha yüksek olabilir . igada dusuk bagisikligi zayif olabilir sık hasta olur mu bizimkiler daha dusuk tabi 😒