Arkadaşlar selammm,
Kızım 6 aylık olacak Allah’ın izniyle. Son zamanlarda fazla stresli olmaya başladım. Kaynanam kaynanalığını yapıyor her kaynana gibi bununla beraber doğumdan beri torununu 5 kez görmemiştir tüm sorumluluğu anneme yıkıyor. Özel sebeplerden ötürü eşimle yanyana değiliz. 2 ay sonra işten çıkarılıyorum. Mobbing uygulayarak yapacaklarını yaptılar . Kafam bi dünya. İş bulabilir miyim derdindeyim. Kızım 5.ayına gşrdiği an diş çıkarttı. Son zamanlarda dikkat ettim memeyi emerken hırçın sürekli dövüyor. İş yerindeyken süt sağym diyorum eskiden daha dolu dolu geliyordu şimdi biraz daha azaldı. Tecrubesizim ama ilk aylqrda olduğu kadar niye yoğun gelmiyor🥺😥 Sanki kızımı besleyemiyorum gibi geliyor. Kilosu falan yerinde ama. Ne yapmam lazım? Sürekli sağım yapıyor musunuz? Ben vakit bulamıyorum. Nasıl arttırabilirim ne kadarda bir sağmam gerekiyor. Önerebileceğiniz birşey var mı? Ne olursunuz tecrubeli anneler yardım😥🥺🥺🥺🥺