Merhabalar güzel anneler
bir konuda size danışmak istiyorum. 21 aylık dünyalar güzeli bir kızım var ve bir süredir harflere karşı epey yoğun bir ilgisi var. Alfabenin yarısını öğrenmiş durumda. Her fırsatta sürekli soruyor. Harfler, renkler, şekiller. Dün sabah 5.30 da elinde kitapla geldi mesela. Bu durum normal mi? Buna benzer durum yaşayan var mı aramızda?