Arkadaşlar bir miktar yatırım yapmıştım altına. 495 liradan almıştım gramını. Biraz önce bi baktım ki 438e kadar düşmüş. Yükselsin hemen bozdurucam. Altından yana hiç yüzüm gülmüyor. Siz neye yatırım yapıyorsunuz. Bide bu altın 500un üstüne çıkmaz mı artık, umudumu kaybetmek üzereyim.