Kızlar merhaba 5 aylık bebeğim var 5 gün önce hasteneye gittik sürekli ishal di ve huysuzlugu emmiyordu meme reddi filan sandım geçmedi yaklaşık biraydır sağıp veriyordum kaşıkla ya da uykuluykrn filan derken amip çıktı 🥲 antitniyyok verdi doktor geçmezse yatış yaparız dedi doktor serumla temizleriz dedi şuan pandemiden dolayı nasıl yatarız hasteneye sizlerinde başına geldi mi neler yaptınız yardım edin lütfen :( bu ara da amip bulaşıcıymış bende de var belirtileri