FatmanurHas bugün daha 20 günlüğüz. Çok fazla dışarıya çıkmadık. Dışarda olduğunuz sürelerde emzirme önlüğüyle rahat emzirebilirim diye düşünüyorum. Etrafımda kullanıp çok memnun olanlar var.
Ağustos bebeği olduğu halde benim oğlumda sıcağı hiç sevmiyor 😊
Emzirebildiğim ve emdiği kadar emzirmeyi düşünüyorum.