Fatma2112 Ya kızlar 2 ay 10 günlük bebeğim var ve saçımı boyamak istiyorum kimi zararlı diyor kimi zararsız diyor bna fikir verir misiniz içinizden boyatan var mı bebeği böyle küçükken.
Khumar_cafar Ben boyattim bi zararini gormedim acikcasi. Sadece boya sacinizdayken bebege yaklasmayin yeter. Ve naske kullanin ki iste kokusu sizi de rahatsiz etmesin. Malum kimyasal bi sey. Emziriyorsaniz kokusu kotu etkiler sizi