Kızlar basım dertte yok böyle bişey yaa🤦🏼♀️ Bi hafta oldu geberiyorum kasıntıdan. 1 2 kabarcıkla başladı suan ellerim ayaklarım balon balon oldu. Doktor krem verdi bişeye yaramadı varmı basına gelen? Hamileyim hap iğne de veremiyor gündüz idare ediyorum da geceleri uykudan kalkıyorum bıktım😞 sirkeli su bepantol egzama kremi ne bilim hametan hep denedim yok. Kükürtlü sabun varmış o iyi geliyormuş duydunuz mu? Eşimde kükürt zararlı diyor kafamı karıştırdı.