Ozlemjik canım benimde öyleydi tam 20 gün uyudu 2 saatte bir zor emziriyordum sürekli uyuyor diye . Ah dedim neden uyuyor çok korkuyordum . Bana dediler ilk zaman böyle uyuyarak büyür . Ama sonra da dersin ah neden uyumuyor . 1 aylık olunca da sende aynı şeyi söyleyeceksin 🥰 eski kadınlarımız hep tecrübeliler biliyorlar 😇 hiiiç korkma bebekler ilk 20 gün 1 ay uyuyor . Uuuyarak büyüyorlar . Zaten sonrasında uykusuz günlere merhaba diyeceksin benim gibi 😅