Htcsnc Eyllull sanırım 39 çok yüksek hastaneye götürmeniz gereken bir ateş. Çünkü bize doktorumuz 38 olunca getirin demişti 38 i geçirmeyin demişti. Bide mutlaka koltuk altından ölçün temassızlar çok doğru ölçmüyormuş
Aysuxx Eyllull temassîzlar yüksek ölçüyor bizim ateş 37.5 iken bize 38.5 gösteriyordu calpol verdik biraz üstünü acip alnına bez koydum sonra hastaneye gittik 36.5 cıktı
Miracimm Eyllull canım bence bı doktora götür çünkü menenjit aşısı olmasına çok var Allah korusun git ateşini düşürsunler nolur nolmaz
Selcanecrinn Merveervam18 bana calpol verdi geçmezse diye fitilde verdi ama gerek kalmamıştı çok şükür kaç aylık bebek sizin
Selcanecrinn Merveervam18 Allah yardımcınız olsun bizimde var gaz problemlerimiz ama biz 2 ay 18 günlük olduk rezene icebilirsin canım emziriyorsan ben azıcık faydasını gordum
Yagmurlu Selcanecrinn gaz icin kimyon vrrin iyi geliyor yarim cay kasii kimyona 1 kahve fincani su kaynat 2 cay kasigi icir pirtlatiyor hemen
Yagmurlu Bende bugün asi yaptirdim ates var 38. Di 37.5 oldu simdi ama.cikiyor arada nobetteyim 2.ay asisi bitirdi valla bizi :( parol veriyorum baska napsam bilemedim
Merveervam18 Yagmurlu denemdiğim şey kalmadı 4 tane var benim bu 4. Çocuk rezene kimyon verdim gaz cıkarması sorun değil sancısı çok