Perimasalii Kızlar iki gündür sol göğsümde şişlik ve agrı var emzrrkende cok agryo yapıyo sol koluma kramplar griyo böyle bişey yasayan var mı??
Bikahve Perimasalii şu an bu sorunun cevabını ararken size rastladım dünden beri göğsümde şişlik ve emzirirken felaket Bi ağrı var içi de parça parça gibi dokununca geçirebildiniz mi ne yaptınız sağ göğsüm yumuşacık hiçbişey yok bebeğimi emzirirken ağlamak geldi meme kanseri miyim diye
Karacabay93 Perimasalii aynisininyasadim canım.emzie danışmanin göğüs tıkanıklığı yasiyosun büyük ihtimalle dedi bütün gün aynı gogusumu.emzirip bosaltirdim akşamına rahatlamıştı baya
Perimasalii Monaroka ya şimdi baktımda göğüs dolar boşaltılmassa olur yazıyo ama ben sürekli emziriyorum mümkün mü yinede
Monaroka Perimasalii süt kanallarının tıkanmasıyla oluşan bi rahatsızlık. Tedavi edilmesi lazım yani evde atlatan da var fakat biraz ilerlemiş ise antibiyotik ile de geçebilir ihmal etmeyin derim
Perimasalii elisa_inci aslında kızımda 13 aylık öyle bolca sütümde yok mastit olsam halsiz hasta olurum belrtilerine baktımda bende sadece göğüste şişlik agrı var dokmdgda cok acıyo bi an aklıma meme kanseri gelmedi değil 😣
Ece08 Bikahve masaj yap sıcak duşta o memen rahatlaması lazım ovabilirsin sağmak makina varsa sağ kesinlikle sütün sıkışmıştır çok acı biliyom
Bikahve Ece08 gerçekten çok ağrı yapıyor ama bebeğim 1 yaşında bugüne kadar hiç başıma gelmedi olabilir mi acaba
minnosanne1 Bikahve şuan bende aynı durumdayım uyuyamıyorum bir yandan mide bulantım var sol gözü şişlik ağrı var baş ağrım bel ağrım hiç iyi değilim bulantimin haddi hesabı yok. 😥
Bikahve minnosanne1 çok çok geçmiş olsun canım mide bulantım falan yok şükür ama göğsümün içi sertliklerle dolu sanki içinde parça parça bişeyler var ve sızlıyor
minnosanne1 Bikahve sağol canım doktora gittim bugün antibiyotik yazdı onun üstüne covid test aldılar göğüs mastit olmuş. Ateşim ve eklem ağrım var asiri
Bikahve minnosanne1 geçmiş olsun canım benimde başımda ağrı oldu ateşim çıkıyo gibi yarın gidecem doktora benimde mastit galiba
minnosanne1 Bikahve muhtemelen canım aile büyükleri diyor canın birşey çekmiş yada çok stres yapmışsın diye muhtemelen oda var
Bikahve minnosanne1 bu benimde aklıma geldi ama canım bişey çekti mi hatırlamıyorum yersen hemen geçer falan dediler de
minnosanne1 Bikahve ben bir kaç kere böyle oldum canım aklımdan bile geçirsem oluyorum yeyince de normale dönüyor 🙈🤷
Perimasalii Bikahve canım yeni gördüm postunu kaç gndür girmiyorum benm bi hfta sonra kendlignden geçti naptın nasıl oldum