Emireeek Merhabalarr tommy tippe marka biberon kullaniyorum ama son zamanlarda ucunda ve içinde kötü bir koku fark ediyorum ve bebegim sürekli cok acikmadigi surece mama yemek istemiyor🤷♀️ siz biberon temizliginizi nasil yapiyorsunuz paylaşır mısınız
2bebelianne__ Emireeek sıcak su ile biberon temizleyici ve biberon fırçası ile temizliyorum ilk günki gibi parlatıp temizliyor
Zekimurendebizigorecekmi Emireeek Ben önce güzelce yıkıyorum fırçalıyorum sonra kaynamış suya atıyorum az da sirke döküyorum 5 dk falan tutup durluyırum.. bazende sterilizatör e koyuyorum
Purely Emireeek oğlum sadece gece kullanıyor su an söyle yapıyordum gündüz gece kullanırken ayırıyordum 2 biberon vardı biberon temizleyici almıştım e bebekten içine az sıkıp çalkalıyrkdum sonra ona ayrı sünger ayirtmistim onlada bir tur temizleyip durulayıp içine su doldurup emzik3kismini ters çevirip bırakıyordum. Bana annem böyle dedi Hep böyle yaptım hiç koku falan olmadı. Gündüz kullandığmi gece uykusuna yatnca kaynatıyodm gece biberonu da sabah uyanınca
Seymacetin 3-4 kullanımda bir kaynar suyun içinde 5 dakika kaynatıyorum onun dışında normal sabun ve suyla yıkıyorum
ulkercikolataligofret Uni baby biberon temizleyici ile her kullanımdan sonra yıkadım, yenidoğan döneminde her 2-3 kullanımda bir de kaynattım. Daha sonra mama verme sıklığım azaldıkça sterilizasyon işlemini haftada bire düşürdüm.
Ucankadin Emireeek sürekli sağım yaptığım zamanlarda iki günde bir kaynatıyordum. Normalde de musluktan akan sıcak suyla içini çalkalayıp uni baby biberon temizleyicisi ve biberon fırçasıyla yıkıyordum.
OncedenGurme Emireeek her gece son kullanımdan sonra kaynar suya koyuyorum. 1-2 damla sirke, biraz biberon temizleyici deterjan sabaha mis gibi oluyor
Cheerfulmom Emireeek biberon temizleyicisi,haftada 2 kere sirkeli suda bekletiyorum, her akşam da strerilizatöre koyuyorum hala pırıl pırıl biberonlarım kaynatınca rengi kaçıyor bence nekadar doğru cam olmayan şeyleri kaynatmak bilmediğim için kaynatmıyorum
SultanAnne Emireeek kaynatırım her sabah muhakkak. Gün içinde ise likit biberon temizleyici kullanırım biberon fırçası ile.
Zekimurendebizigorecekmi Emireeek Sabah uyandığımda güzelce yıkayıp steril edip öyle kullanıyorum canım ben .. her sabah yaparım bebeğim 12 aylık
Simiyy 2bebelianne__ almayım o zaman al diyenler var bana ama anamın karnından sterilazatörle çıkmadım diye saçma geliyordu 😄
Deletedmom5284 Emireeek önce biberon fırçası+frosch baby biberon deterjan ile soğuk suda yıkıyorum ardından kaynar su hazırlayıp leğene koyuyorum içine biberon emzik diş kaşıyıcıları atıyorum iyice çevirdikten sonra hepsini mikrodalgada steril ediyorum