Muhammedensar doktorunuzu değiştirip tandem emzirme destekleyen bir doktorun da görüşünü alın, eger o da kesin olarak derse o sekilde sagımı bırakırsınız. Dogumdan sonra bir arada emzirirsiniz inş. Bir de sütün rahatsız etmemesi için az az aagıp sütü biriktirin zamanla azalacaktır. rajatlatacak kadar sagmanız yeterli.saglıkla kucagınıza alın, vardır bir bildiği Allahın elbette.. kolaylıklar dilerim.