AydanGezer emmeye aşırı düşkün değil ise azaltarak kesebilirsiniz. 17 aylıkken kestim ben, emerek uyuyordu ve doğuma gideceğim için ben yokken zorlanır diye, birde alışkanlıktan dolayı geceleri tok olmasına rağmen emmek için kalkıyordu. önce gün içinde ve canı yandığında vs emzirmeyi bıraktım sonrada uykudan önce emzirmeyi, gece kalkmaları da kendiliğinden geçti. emmek istediğinde dikkatini farklı bir şeylere çekmeye çalıştım