Merhaba sevgili anneler. Sürekli aynı yöne yatma ve kulak kıvrılmasıyla ilgili daha önce post açtım ama pek sonuç alamadım. Kızım 4 ay 6 günlük. Düz yatmaya başladığından beri soluna çok meyilli oldu. Sağından daha çok soluna yatıyor ve bu yüzden kafasının arkasında sol yanı sağ yanına göre biraz daha düz ve sol kulağıda hafif açtı kıvrıldığından dolayı 😔 Annemler falan düzelir büyüdükçe dönmeye başladıkça uğraşma çocuğun kafasıyla diyorlar ama dün 4. Ay kontrolüne gittiğimizde doktorumuz kafada yamukluk var olmaz böyle bu düzelmesi lazım 6. Aydan sonra düzelmez dönmeye başlayınca düzelir yok öyle bir şey dedi. Kafa ölçümü yapılsın dedi ve bu merkeze yönlendirdi. Randevu aldık ilk tarama ve ölçümler ücretsiz. Duruma göre kask ve ya hareket falan veriyorlarmış. Biraz araştırdım kasklık bir durum olduğunu düşünmüyorum. Kafam çok karışık. Buraya giden duyan var mı yada bu durum başına gelen. Nasıl çözüm buldunuz yada düzeldi mi. Sol yanına dönmesin diye havlu koyuyorum falan kendi çapımda bir şeyler yapıyorum ama bir ara sonra dönmek isteyip mızırdanıyor uykusunda. Ne yapacağımı şaşırdım🤦♀️ uzun oldu biraz kusura bakmayın 🧚🏻