susiron Merhaba anneler Bugün 1 Yaş aşısını olduk ve aşı takip kontrolu için E nabıza giriş yaptım ve Oğlumun E-Nabız ’ı üzerinden farkettiğim bir durum var😰 Ay aşısında yer alan KPA aşısı nın 3. Doz aşısı yapılmadı olarak gözüküyor ayrıca bu aşının bugün 1 yaş asısında Rapel (pekiştirici )yapıldıgı şeklinde işaretlenmiş . Sorun şu ki 6. Ayda 3.dozluk aşı neden yapılmamış ben bunu nasıl şimdi farkettim acaba yanlışlık olabilirmi ? Ne yazıkki Yani hatırlamıyorum o günü Sizde bu durum nasıl acaba şuan soracagım biryer olmadığı için size danışıyorum 😔
Tuzsuzhelva susiron vallahi ahni seyi bugun bende farkettim pazartesi sahlik ocagini arayip soracaktim iyiki actiniz bu postu ❤❤❤❤
Tambiranne Hayır yanlışlık yok sağlık Bakanlığı 6. Ayda yapılan aşıyı kaldırdı 1 seneyi geçkindir hiç bir çocuğa yapılmıyor
susiron Tambiranne Aa bundan hiç haberim yoktu.Gerçekten teşekkür ederim .Bende kendimi yedim nasıl takip edemedim diye .
Angel_45 Bende 6. Ay aşısına gittiğimde gitmeden önce bakmıştım 4 gösteriyordu gittim 3 yapıldı sonra farkettim bir tanesi yapilmiyomus galiba sanırım o asi dediginiz
Tambiranne Yok yok içiniz rahat olsun ☺️ Sağlık Bakanlığı aşı konusunda çok hassas siz atlasanız bile onlar sizi bulurdu aşıyı yapmak için
susiron Tuzsuzhelva. Rica ederim bende kendime kızdım nasıl atladım bu durumu anca farkettim diye meğerse aşı kalkmış ondanda bi haber 😥neyse buna sükür